Leveringsbetingelser
Af logistiske årsager kan visse varer i samme ordre sendes separat, hvilket betyder, at du kan modtage dine produkter i flere pakker. For at sikre korrekt og hurtig levering bedes du kontrollere og angive din leveringsadresse korrekt ved kassen.
Bemærk, at vi ikke er ansvarlige for mistede pakker, der skyldes en ufuldstændig eller forkert adresse, der er angivet af kunden. Det er vigtigt, at du verificerer dine leveringsoplysninger for at undgå leveringsproblemer. I kassen har du mulighed for at vælge forsendelsesmetode, herunder gratisalternativet, hvilket betyder, at produktet sendes fra en leverandør uden for landet.
Vores standardbehandlingstid for ordrer er 2-5 arbejdsdage efter bestilling. Efter behandlingstiden er den forventede leveringstid 5-9 arbejdsdage. Dette er omtrentlige leveringstider, og vi garanterer ikke specifikke leveringsdatoer.
Når din ordre er behandlet, genererer vi et sporingsnummer og sender det til dig via en e-mail med leveringsbekræftelse. Hvis du ikke har modtaget dit sporingsnummer inden for 5 hverdage, bedes du kontakte os via e-mail på info@milabella.se med angivelse af dit ordrenummer.
Vi stræber efter at levere dine ordrer så hurtigt som muligt, men uforudsete omstændigheder kan føre til forsinkelser, f.eks. offentlige eller nationale helligdage, naturkatastrofer, strejker i luft- og landtransport eller andre begivenheder, som ligger uden for vores kontrol. Hvis din levering overskrider 45 arbejdsdage, tilbyder vi fuld refusion for at sikre, at du bliver tilfreds.
Du kan være sikker på, at vi er dedikeret til at opfylde eller overgå dine forventninger til levering. Vores team vil altid gøre alt for at levere dine produkter på eller før den forventede leveringsdato.
Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende vores leveringsproces, er du velkommen til at kontakte os på info@milabella.se