Returnering og refusion

Refusion

For de fleste varer, i det usandsynlige tilfælde at din vare er defekt, kan du sende den tilbage til os for refusion eller ombytning inden for 30 dage efter modtagelsen.

For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i den originale emballage.

Returnering

Når din retur er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at meddele dig, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også meddele dig, om din refusion er godkendt eller afvist. Hvis du er godkendt, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive tilføjet til dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et bestemt antal dage.

Forsinkede eller manglende refusioner

  • Hvis du endnu ikke har modtaget din refusion, skal du først kontrollere din bankkonto igen.
  • Kontakt derefter dit kreditkortselskab, da det kan tage lidt tid, før din tilbagebetaling officielt bliver offentliggjort.
  • Kontakt din bank. Der er ofte en behandlingstid, før en tilbagebetaling bliver offentliggjort.

Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din tilbagebetaling, bedes du kontakte os via chat eller via info@milabella.se

Ombytning

Vi erstatter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du ønsker at ombytte varen til den samme vare, skal du sende en e-mail via vores kontaktformular.

Returforsendelse

Kontakt os via info@milabella.se for at oprette en returforsendelse. Vi vil via e-mail instruere dig om, hvor du skal sende din vare til retur.